messzebbre nem is

újzélandifuti

újzélandifuti

5.3 km..

2014. november 18. - hipszi

Szoval, ezt a bejegyzest mar tegnap megirtam, csak ugy kitorlodott... Nem volt kedvem mar ujrairni, ezert irtam egy masikat a tuntetesrolm hogy senki se unatkozzon :) 

Terhat elmentem futni, azert csak ennyi km-t, mert eleve ennyit terveztem, illetve az itteni klimat meg egy ido megszokni. Ugyanis meleg van, de meg melegebbnek erzed, mert a nap szinte szur, a korong sosem narancssarga, mindig tok fenyes, vakito, es ruha alatt is lebarnulhatsz (az en esetben leegesnek nevezhetjuk).

Illetve, ha itt fuj a szel, marpedig szokott, a sok viz miatt, ami korbeveszi a szigetet, olyan hideg, hogy sima napsutes eseten ujjatlanban jol elvagyok, szelnel viszont teljesen atfagyok, pulcsi sem eleg sokszor.. Most kulonlegesen sok szelet kaptam az arcomban, es amelyik iranyba cask alltam, mindig a kepembe fujt a szel!!

Vettem Mo-n meg egy ovtaskat is, abba rakom futaskor a fenykepezot, vizet, irataim, telom, kis kajat, egyebek.

Ime:a pulcsi is kell a derekamra, mert tenyleg hideg van, ha fuu a szee. 

SAM_0175.JPG

 Elindultam tehat, ilyen utvonalon:

 unnamed.png

Egy obolhoz vezetett az utam, ami tok szep volt. Sajnos a fenykepezomrol eltunt a kepek fele!, pont az a fele, amit akkor csinaltam, amikor kiertem... Nem baj, nem baj, nem idegeskedni jottem ide..

Bezzeg ez a kep megmaradt.. egy tehen..

SAM_0184.JPG

 Vagyis ketto. De azert fenykepeztem meg, meg is talaltam a helyi kis vegyest! :)

SAM_0179.JPG

 Ez a hegy meg mindig gyonyoru

SAM_0178.JPG

 

SAM_0177.JPG

 Talaltam egy kis gatot is, tiszta Zagyva Erpart erzesem volt :)

SAM_0183.JPG

SAM_0182.JPG

SAM_0181.JPG

Vigyazni keNeha vigyazni kellett, mert hopp, csak ugy eltunt a jarda

SAM_0180.JPG

 Az oblot, ahova kiertem  a Charleswoth rezervatum fogta kozre, de a kornyek nehol szemetes volt, ejszakankent szerintem bulihelykent funkcional, sajnos azonban nyilvan ezek a kepek tuntek el, igy nem tudom megmutatni. Az egesznek balatoni feeling-je volt, (a szaga is), es nagyon nagyon szeles volt az ido. Ezt ki is hasznalatak a wind surfosok, deszkara, sitalpra erositett kis mittudomenmik, amiknek segitsegevel a szelben iranyithattak magukat. Majd szet fagytam, de nagyon jo volt es szep :)SAM_0185.JPG

 

Most nem sokara elindulok a KiwiBank-ba, hetfo van, most van nyitva eloszor, amiota en itt vagyok, bankszamlat nyitok es elintzem az itteni adoszamomat is. Utana johet a soppolas, a lany akivel megyek, hozott tablat, ra is irtuk a vegallomast, hogy hova akarunk eljutni :)

Szurkoljon mindneki, nem tudom mikor jelentkezek legkozelebb, lehet 1-2 nap mulva.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ujzelandifuti.blog.hu/api/trackback/id/tr586911625

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zarándok62 2014.11.19. 10:24:16

1-2 napot talán tudunk várni, ügyes legyél Kislányom! Puszi

Jenny Brown 2014.11.19. 10:24:20

Azért a megmaradt képek is egész jók! :) Még a tehenek is. Egyik magyarabb mint a másik. :D
A legközelebbi futáshoz beszerezhetnél egy hátadra szerelhető minivitorlát, amivel megkönnyíthetnéd és gyorsíthatnád a km-eket. :D

Vigyázz magadra a hosszú kirándulás alatt és várom mielőbbi (be)jelentkezésed.

Jó érzés volt látni rajtad a trikót. :)
süti beállítások módosítása