messzebbre nem is

újzélandifuti

újzélandifuti

A csajok köszönik..

2015. június 30. - hipszi

 Megvagyunk. Sokan kérdezték otthonról hogy lányként egyedül nem veszélyes-e, ők tuti nem mernék.

Én viszont megvagyok. Tök sok lányt látok egyedül csatangolni a nagyvilágban. Én úgy vagyok vele, hogy a veszélyforrást kellene megszüntetni és nem pedig félelemben élni. Tényleg nem nagy cucc egyedül utazni, talpraesettség, és ennyi.

Ráadásul még gazdagnak sem kell lenni, hogy utazgassunk. Elég megfelelően informáltnak lenni. Ha nem vagyunk kiokosítva, azt sem tudjuk milyen országban vagyunk, akkor tudni kell, hol lehet informálódni. GOOOGLE.

Ahogy elnézegetem a környezetemet, sokan kívánnak elhúzni az országból, és ahogy olvasgatom a híreket, meg is értem miért.

Most valahogy felfigyelt a világ a rendszeresen vízbe fúló, kishajókban nyomorgó kiszolgáltatott menekültekre, vagy ahogy diktátorunk emlegeti, terroristákra.

Talán 700 ember egyszerre való vízbehalás kicsit sok volt, így elkezdtek érdemben beszélni a mindenféle -isztán végezetű országok menekültjeire, továbbá afrikai társaikra.  

Magam is ideiglenes bevándorlóféle lennék itt újzélandon, de mivel én fehér vagyok, az ugye nem számít, mert a mifajtánk tud viselkedni.

Ami megmelengette a szívemet a hirtelen megnőtt érdeklődés az erőszak, különösen gyermekek és nők iránt. Ugyanis az afrikai muszlim hapsik majd minden nőt megerőszakolnak. Pedig a kormány megmondta, Magyarországon nem veheted el a magyarok munkáját. Ez a fehér magyar férfiak dolga kérem, hogyan is erőszakolhatja meg más őket??!!

Mivan, kicsit eltér a bőreszíne, aztán máris nem erőszakolhat? De attól még telivér férfi, így sem? :(((((((

Ha a fehér 100%ig magyar nő veri a gyerekét, akkor ezentúl is félre fogunk nézni, de ha majd fekete fogja ezt tenni akkor majmozni fogunk? 

Akkor mi a sorrend? Fehér FÉRFI,- fehér nő, fekete/arab férfi, fekete/nő? Szegény fekete/arab nők, ők kullognak hátul, még jó hogy én fehér vagyok jeeee!

A csajok köszönik szépen az aggódást, a más vallású és bőrszínű férfiemberek nélkül is nagy mennyiségű zaklatás, erőszak, nemi erőszak éri őket, de tényleg köszi.

Apropó, mi lenne ha ezt szüntetnénk meg, vagy ezzel a témakörrel foglalkoznánk előbb. Mi lenne, ha nem a csajra kennénk a dolgot, hanem mondjuk a férf.... na mindegy, ez csak álom marad.

De tényleg, tényleg szuperköszi az aggódásért, de ez rajtunk nem segít!

A bejegyzés trackback címe:

https://ujzelandifuti.blog.hu/api/trackback/id/tr607480290

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása