messzebbre nem is

újzélandifuti

újzélandifuti

Szerencsétlenségem története

2015. június 13. - hipszi

Szóval hazaevett a fene Magyarországra, a legjobb barinőm esküvőjét ünnepeltük. Egy hónapot töltöttem itthon. Új-Zélandon az első két hónapban olyan jól kerestem, hogy 9 nap alatt megszületett a hazaútra a pénz.

Majd ha minden legális lesz, akkor az esküvőről is szeretnék pár képet kirakni, addig Mo-ról való visszautamat szeretném leírni Újzélandra. SZÍVÁS!!!

Történt ugyanis, hogy taiwani légitársasággal utazok. Bécsig Austria airlines-al, utána a taiwani végig. Ehhez a vízumhoz vagy meg kell lenni a visszajegyednek újzélandról, vagy pedig elegendő fedezetnek kell lenni a kártyádon hozzá. Nekem az utóbbi volt, Viszont már ferihegyen az osztrák rendszer nem engedett becsekkolni, mert nincs visszajegyem újzélandról. Minden hiába, tervezgettünk, bla bla bla nem tudtunk felszállni. Sikerült viszont átfoglalni a jegyünket 3 nappal későbbi dátumra, és nekem vennem kellett még visszajegyet. Fogunk érdeklődni, panaszkodni (perelni...?) hogy ez hogy történhetett meg. Minden esetre itt vagyok most Bécsben, ezt a három napot itt töltöttem. Holnap indul a gép uz-re, remélem már velem a fedélzetén...

Bécs nagyon szép hely, nekem csicsás kicsit. A legjobb:

Szóval próbálgattam feltölteni a képeket de nem megy... elszaródott a kábele a fénygépnek, kivan a tököm is,inkább megyek aludni.

A bejegyzés trackback címe:

https://ujzelandifuti.blog.hu/api/trackback/id/tr667541508

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása