messzebbre nem is

újzélandifuti

újzélandifuti

30 km!!!

2014. október 14. - hipszi

Elérkezett a SparMaraton, a szombat, október 11, Brigitta névnapja, ezzel együtt a Coca Cola testébresztő 30 km is, amit lefutottam jeeeeee!!!!  3:16 alatt. Az első 10 km-t 5,7 perces km-el futottam, folyamatosan lassultam sajnos, na de ebből lehet építkezni, karácsonyra meglesz a maratoni táv, az tuti. 

Délben kezdtük a versenyt, az Újpest- rakpartnál rajtoltunk, Árpád-Margit híd között, a maratonfutók 12. km-nél csatlakoztunk be. Iszonyatosanbrutálisan meleg volt, dél lévén tűzött a nap, és rakpart lévén nem volt, mi árnyékoljon és én lévén nagyon megszenvedtem a dolgot, mint sok más futótársam. Az utolsó 10 km-nél, a Nyugatinál már láttam több kidőlt embert, akiket elláttak a mentősök, volt bőven dolguk, de mindenki túlélte!

335 lány vágott neki a futásnak, 150. lettem, többen vannak mögöttem, mint előttem, ez is jó! Vasárnap ünnepeltük tesóm születésnapját, úgyhogy utána volt evés, amennyi kalóriát ott leadtam (nagyjából 1800-at), annyit fel is vettem, de ezt most megérdemeltem. :)

spar2.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://ujzelandifuti.blog.hu/api/trackback/id/tr716793537

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása