messzebbre nem is

újzélandifuti

újzélandifuti

Internetadó elleni tüntetés

2014. október 29. - hipszi

Remélem, ha majd visszaolvasom pár hónap múlva a bejegyzéseimet, akkor már alig alig fogok emlékezni rá, mi is volt ez az internetadós témázgatás, ugyanis hiszem, hogy most csírájában elfojtjuk. Szóval, üzenem a jövőbe, hogy igen, október végén kitalálta Orbánkoma, hogy meg kell adóztatni a netet, amelyet az Országgyűlés november 17-i héten fog LEszavazni. Október 26-án és 28-án tüntetést szerveztek civilek, melyen több tízezer ember vett részt. A mai, 28-i tüntin a Reuters szerint 100.000 ember jött el, a magyar sajtó képtelen volt megbecsülni a számot, számoltak, számoltak, de végül csak annyi jött ki nekik, hogy nagy-nagyon sok.. taps taps taps. Na de nagyon sokan voltunk tényleg. Itt egy kép. A tömeg vége a Deák-térnél lehetett, ez rengeteg ember!

A hír tévések megint ott voltak, sokan körbe állták őket, kiküldtek egy 30 éves körüli lányt riporternek, nagyon alfahímes dolog volt ez tőlük. Pár rosszéletű majom le is kurvázta őt, és ez csak nálam verte ki ez a biztosítékot és CSAK én szóltam rájuk, hogy attól még, hogy nő, nem kurva, hülyegyerek. Pár lépéssel arrébb a köztévé forgatott, egy barátom ráordított, hogy hímringyó, hopp-hopp, rá rögtön rászóltak, hogy ezt azért mégsem kellene. NA, EZÉRT EMELEM FEL A HANGOM AHÍMSOVINIZMUS ELLEN!! Annyira természetesnek vesszük, hogy lelibázzuk, lekurvázzuk, leribancozzuk a nőket, csak mert NŐK, hogy ha ezellen felemelem a hangom, akkor én vagy az antipartiarc, férfigyűlölő némber. K*rvára fel*szta a csőröm. 

De pár perc múlva visszatért a kedvem,skandáltam, ordítottam ezerrel. Lőttem is egy szelfit, megmutatom ott vagyok a 325. sorban balról a negyvenkettedik. Amúgy a Reuters csinálta, grat grat nekik, a fotós szerintem még nálam is magasabb lehet.képi.jpgA tüntetés attrocitásoktól mentesen ment a saját medrében, hihetetlen, végre, hogy az eddig passzívnak tűnő réteget is ki tudta tessékelni a tömegbe az igazságérzetük és a tenni akarásuk. Király! A hivatalos tüntinek vége volt, de 3-4000 ember "áttolódott" a Kossuth térre, ahol tárt karokkal várt minket a rohamrendőrség. Annyit skandáltam, hogy holnap nem lesz hangom, ment a mocskos fidesz, orbán takarodj, ruszkik haza! És sok sok más. Nincs a parlamentben eu-s zászló, viszont 2 óra kemény nemhivatalos tüntetésének, a nagy eus zászló a rendőrök képe elé történő rendíthetetlen tartásának meg lett a következménye, 3 bátor CSAJ (akarom mondani büdös ku*va, r*banc,liba) kiaggatta az eus zászlót végre, melyet ünnepelt a tömeg, majd 10 körül elkezdett kiürülni a tér. Én és a barátaim 22.15-kor hagytuk el a helyszínt, király volt, a következő tümtetés nov 17-én lesz. Én akkor már Új-Zélandon leszek. De ott is mindent megteszek, hogy véget érjen a diktatúra.

Remélem addigra lesz pár ember, aki olvassa majd a blogot, szóval üzenem nekik, hogy üzenjék meg mindenkinek, hogy MENJETEK EL TÜNTETNI!!

Itt az esemény: https://www.facebook.com/events/571948889573530/?ref_dashboard_filter=upcoming&sid_reminder=8138979063327883264

10302102_10152483633770886_1207462577585324814_n.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ujzelandifuti.blog.hu/api/trackback/id/tr936842187

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása