messzebbre nem is

újzélandifuti

újzélandifuti

2 honap utan nehez bucsu :(

2015. január 31. - hipszi

Nem tudom miert nott a szivemhez ez a 600 fos kis kozseg, de sikerult megszerettetnie magat. Azert csak 2 honapot toltottem itt.

Most ennek vege, vasarnap elbucsuzom es indulok tovabb.

Egesz kulonleges volt ez a hostel, nem csak azert, mert volt ingyen wifi es szamitogep.. .

Hanem azert, mert egesz nagy, 100 fos epulet, ami egesz januarban es december masodik feleben tomve volt velunk.Igy kialakulhattak a 2 honap alatt eros baratsagok, lassan ugy kezdtunk el elni, mint egy csalad, ami baromi jo volt. Minden este tele ettuk magunkat, szerintem mindegyikunk felszedett 1-2 kilot.

En peldaul igy erkeztem:

Son_Goku_2.jpg (417×590)

2 honap Roxburgh:

165641.jpg (943×700)

Es:

image_normal.jpg (374×400)

De ez mindannyiunkrol elmondhato, nem csak rolam :)

Lottem par kepet a hostelrol, elegge 18-19 szazadi a belseje. Mi voltunk majdnem az elso lakok, mikor eloszor meglattuk, vissza akartunk menni Alexandraba, olyan kisertetiesnek tunt.

Kezdjuk a szobammal. 4-en lakunk benne, a szoba kicsi, zsufolasig megtelve a rendezetten, szisztematikusan foldre hajigalt cuccainkkal. 

sam_0669.JPG

Hianyozni fog. Foleg, mert ki tudtam venni a ruhaimat a hatizsakombol es be tudtam hajtogatni (hajigalni) a szekrenybe.

Kilepve a szobabol:

sam_0670.JPG

Ezen a helyen a legerosebb a wifi, ezert mindig sokan ulnek itt.

sam_0671.JPG

Azt a szatyrot igazan arrebb rakhattam volna.. Eros wifiii

Ketszintes a haz, mutatom a lepcsot!

sam_0674.JPG

Az egesz egy kicsit viktorianus korszakbeli. Azt szoktam kepzelni, hogy en vagyok Viktoria kirayno, es az inasaim lent varnak.. Ha nem kepzelodom, akkor meg le szoktam fenekkel csuszni a korlaton!

Van egy kis mellek epulet rogton a nagy hostel mellett az udvaron, ez a konhya es a tarasasgi letezes, beszelgetes helyszine is. Azert, mert itt nincs wifi.

sam_0678.JPG

sam_0679.JPG

Menjunk be a konyhaba:

sam_0680.JPG

Nekem mar csak a Lehel huto hianyzik a 70-es evek retro Magyarorszag hangulatbol.  :)

Az ora mellett van egy ajto, ott van egy kis szoba, ahol vannak a mosogepek (csak ketto... 100 emberre). Ott vannak a aaaa

sam_0683.JPG

a szines dobozok, amikbe mindenki tarolhatja az elelmiszereit, es minden mast, ami kajalashoz kell. Amikor megerkeztunk, kaptunk mi is egy dobozt, kis talat, kis tanyert, nagy tanyert es egy bogret, evoeszkozoket, amiket a dobozban tartottunk. Nem telt sok idobe, es nekem mar csak a kiskanalam maradt meg, ut kozben mindent elhagytam, elvesztettem... :) Egy kiskanallal is teljes eletet lehet elni! A kep tetejen levo muzlis dobozrol mindenki tudja, hogy kihez tartozik!

Az en dobozom kozelrol.. A sor nagyon draga, 0.33-as sor 16 db 3200 ft!!!

sam_0684.JPG

 

Bucsubulirol par kep. Mindenki keszitett valamit vacsorara

10431465_1052718754754675_4468865645117745152_n.jpg

Nem nagyon tudtam, hova is kell nezni..

sam_0694.JPG

sam_0692.JPG

A tobbi kepek nem lettek annyira jok, valamit elnyomtam a kameramon, es mostanaban homalyos.. :(

Hogy hova is megyek? Vissza Alexandraba, ahol mar egy hete dolgozom, csak eddig ingaztam a ket telepules kozott, most viszont odakoltozok. De csak 1 hetig, utana utazgatok kicsit,aztan ujabb munka!

Folt. kov..

A bejegyzés trackback címe:

https://ujzelandifuti.blog.hu/api/trackback/id/tr577122785

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása