messzebbre nem is

újzélandifuti

újzélandifuti

visszaszámlálás: 4-3-2- tüntetés-1..

2014. november 10. - hipszi

Igen, most vasárnap is voltam, voltunk a családdal tüntizni, Dob utca, Oktogon, Andrássy út- József valami tér a deáknál. Csináltam képet, kis is teszem:3.jpg

Ez a kép az úton vonuló embereket mutatja. Zseniális. Fantasztikus! Ha műelemző lennék, akkor úgy fogalmaznék, hogy, hmm aham, á, meghökkentő gyönyörűség, a kép tartalmi mélységeinek maradéktalan kifejezésére olyan tökéletes szín-, forma- és vonalrendszert hoztam létre, hogy ihajj!! Kapaszkodjatok meg, ez lett a legjobb kép....

Hasznos infók 1: (levágattam a hajam, hogy Új-Zélandon had nőjjön, ne kelljen fodrászozni)

Most azért tüntettünk, hogy a korrupcióba keveredett Nav elnök mondjon le. Egy hónapja történt a kitiltás, ő utána rögtön elment Bécsbe szabira (.....) egy hete visszajött és a tüntetés után kezdett csak el egyáltalán vizsgálódni, hogy miért van kitiltva... Meg az egész fityesz úgy ahogy van lemondhatna és elmehetne a tajgára gombászni. Azért teszek be még egy képet.

2_1.jpg

 

 

 

 

Megható lett.. Nem is tudtam hogy tudok a képet bal oldalra helyezve a kép mellé írni. Ezentúl így csinálom. 

 

 

Új-Zéland: 

Minden lefénymásolva, átnézve, csoportosítva, pár napra a szállás lefoglalva, aksik feltöltve, ruhák előkészítve, mindenkitől elbúcsúzva (majdnem).

Még tudok aludni, nem is vagyok annyira ideges, bár a becsekkolást még mindig nem tudtam megtenni, az olasz lt-nél 2 nappal előbb lehet becsekkolni, ehhez képest nem engedi. :( Holnap 18:15kor indulok, addig csak becsekkolok. Ja...

Bár most, hogy írok róla, kezd gyomorgörcsöm lenni.. mindjárt be is fejezem a blogot.

Hasznos infók 2: USA dollárt váltson mindenki, aki a világ végére megy, mert ott ismerik mindenhol. Vagy ezt mindenki tudta, csak én nem?

Még nem mutattam meg senkinek sem a blogomat, szóval az eddigieket magamnak írogattam. Szóval a többiek akkor fogják ezt olvasni, amikor én már kint leszek, elrendeződtem, ez már csak egy rossz emlék marad.

Köszönöm a figyelmet (magamnak), legközelebb ékezetek nélkül, már Új-Zélandon írok. Huhh. Durva..

A bejegyzés trackback címe:

https://ujzelandifuti.blog.hu/api/trackback/id/tr66884421

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása