messzebbre nem is

újzélandifuti

újzélandifuti

13 km, az en ujzelandi rovid vivicitta-m

2015. április 20. - hipszi

Roviden a parameterek:

Eszak sziget, Hastings 

Munka: almaszedes-ami szar

4 meteres fakat megmaszni 20 kilos almakkal teli zsakkal.

Ma pl. a munka utolso orajaban mar menni nem tudtam, a harmadik hetemet kezdem meg almaszedokent. Es a talpam is nagyon faj :(

De a hetveget megkaptuk pihenonek; varni kellett az almakra, mig beernek. Szombaton meghivtam par hongkongi ujdonsult baratomat spagetti partira, amit en csinaltam Ezen kivul egesz nap semmit nem tettem. hmmm, erdekes posztnak igerkezik ez az iromany.. Na de vasarnap mar aktiv voltam es elmentem a 13 km-re levo tengerpartra. Elfutottam.

Most volt a vivicitta, nagyon sok ismeros, ismeros ismerose kiposztolta hogy o aztan megcsinalta. Emlekszem egy eve en olyan szegyenlos voltam, hogy nem posztoltam ki semmit arrol, hogy vegig tuszakoltam magam. Bezzeg most, mar arrol is posztot irok, ha elmegyek sz*rni.

Gratulalok mindenkinek aki lenyomta, senki se alljon itt meg, folytassatok a futast. Jo atelni a rajt okozta adrenalin sokkot, bar a tav 92%-nal nem lehet latni szurkolokat, akik ott vannak is csak besavanyodott kepekkel nyugtazzak haldoklasod. Ha mem futunk, legalabb szurkoljunk, nem ciki!

Az en 13 km tavom szembeszellel tortent. Es bar 22 fok volt, itt a tuzo nap kabe 30 fokka varazsolja. Itt van a legnagyobb ozonlyuk ugyanis. Bar a 30 fok nem volt para, de nem vittem vizet, igy nehanyszor majdnem elszedultem. Eva, legkozelebb vigyel vizet, jo?

6 perces atlag km-el mentem, ami nem jo, de lesz jobb is. 5,8-at futni 20 km-en keresztul.. na az szupi lenne, teljesitheto is. Na nem most, almaszedes kozben.. En mindig tudok talalni kifogast. :) de komolyan, 3 kilot tuti fogytam  2 het alatt.

Igen, a folyadek potlas nalam nagy problema.. nagy nyug vinni a vizes palackot..

Es hogyan jottem vissza a beach-rol? Hat, gyalogolva, futva, stoppolva. De hiaba stoppoltam, csak egy lany allt meg, de masik iranyba tartott, igy maradt a gyaloglas. Ku*&-(!(@#$rva sok gyaloglaS.

Aztan vasarnap este a kinai lakotarsam hot pot partit tartott a munkatarsaival, melyre engem is meghivott! Mivel tudta hogy ugyis a hazban leszek... wehhehe. Tok jo volt! En szeretem az itteni azsiaiakat, kinaiakat, ok is szeretnek engem, ezert sokszor meghivnak hotot partira, ami egy nagy labas, forro, forrasban levo viz es mindent beleraknak. Utalom, hanyingerem van tole, mert tengeri hulyesegeket is beleraknak es undi izuk van

 Tenyleg gusztustalan, de kenytelen vagyok reszt venni a hotpot partikon, mert aranyosak, hogy meghivnak. :)

Kepeket nem illesztek be, mert lefagy az egesz.

Gepelesi hibaK- telorol nyomom. Nyelvtani hibak? -telefon hibaja..

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ujzelandifuti.blog.hu/api/trackback/id/tr557382798

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása