messzebbre nem is

újzélandifuti

újzélandifuti

workingHoliday vizum osszefoglalo

2014. november 15. - hipszi

Sokan kerdeztek, hogy miert, Ujzeland, mi is ez a vizum. Azoknak da-da-da, hogy nem olvastak vegig a blogot :)

Marciusban talaltam ezt a lehetoseget, Magyarorszagrol 18-35 ev koruli emberek mehetnek ki, lehetoleg egeszsegsek legyenek es buntetlen eloeletuek..:)

Angol beszamolo rola: http://www.immigration.govt.nz/migrant/stream/work/workingholiday/

Ezen az oldalon lehet jelentkezni batran, figyelni kell mikor nyitjak ki, szerintem aprilis kornyeken fogjak.

A GYORSASAG SZAMIT!! Ott kell ulni a gep elott, mintha targy- vizsgafelvetel lenne a neptunon keresztul :) Tavaly fel ora alatt beteltek a helyek (100 db)! Utlevel kell hozza, meg egy kisangol nyelvtudas.

A jelentkezeskor kell meg befizetni jelentkezesi dijat, szerintem olyan 10-20 ezer korul volt..

Ha sikerult beadni a jelentkezest, kapni fogsz egy emailt10-15 napon belul, hogy okes, es mivel magyar vagy (nagy a TB kockazat), csinaltatnod kell tudoszurest. Pesten a Kutvolgyi korhazban lehet ezt megtenni, ezt el kell nekik kuldened gyorsan, mondjak majd, hogy miahatarido. Hamegkuldted, kezdheted is szervezni :)

Info: Egy ismerosom, akivel random talalkoztam meg pesten a repteren mondta, hogy o eloszor kesve adta be, marbeteltek a helyek, par perccel lemaradt, de minden nap megnyomkodta a kuldes gombot a vizum igenylo oldalon, igy egyszer csak sikerult kapnia, mert vannak olyanok, akik megkaptak a vizumot, de visszamondjak. So, dont give up :)

En leadtam a szemelyimet, mint egy evre kulfoldon letelepedo szemely, igy nem kell TB-tfizetnem. Szoval az allam elveszi a magyarsagod igazolo okmanyt, csak mert vilagot akarsz latni.. 

KOSS BIZTOSITAST 1 evre, amely biztosit teged UjZelandon. Kotelezo! En Ujzelandi biztositoval csinaltam.

Lennie kell a szamladon 4200 ujzelandi dollarnak, hogy lassak, el tudod latni magad, ha nem kapsz munkat. Errol igazolast kell kerned angolul a bankodtol, aztan vissza is utalhatod az osszeget, ha kolcson kerted valakitol..:)

Vedd meg minel hamarabb a jegyet oda vissza, minel olcsobban :)

Ide jonnel: (lopott kep):

download.jpg

Segitseget itt kaphatsz: http://hungarianconsulate.co.nz/hungdipl_hu.html  Konzulatus pesten.

Kis szemelyeskedes: Azert Uj zeland, mert az elso par napban azt hittem, hogy Izland (hahaa nem vicces). Aztan mar nem erdekelt.. Kicsit elegem lett az otthoni dolgokbol szoval eljottem, de szeretnek visszajonni. Ha egy evig maradok az is jo, de ha csak par honapig, fel evig, az is jo. feltoltodve szeretnek visszaterni, es bizonyara sok nehezseg lesz meg utam soran, de biztos vagyok benne (mar tudom is) hogy oriasi kaland. Mar most egy csomo emberrel beszelgettem, mind turistak, mindenki megy mindenfele, de azert jo veluk beszelgetni, aztan mindenki megy a sajat utjan. 

Ti meg alszotok otthon, nalunk most fel ketto van szombat delutan. Jo szunyat, aztan olvassatok :)

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ujzelandifuti.blog.hu/api/trackback/id/tr896898385

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása