messzebbre nem is

újzélandifuti

újzélandifuti

Elmentem a boltba..

2014. november 16. - hipszi

.. es veletlenul bent hagytam a fenykepezogepemet a taskamba (ami egy samsung, hasznaltan vettem es tok jo kepeket csinal), de jol tettem, mert lattam ket erdekes dolgot.

Az egyiik

SAM_0173.JPG

Nem tudom mennyire latszik jol, de ez ingyen etel osztas, kigyozo sor. Rogton a Blaha Lujza ternel torteno etel osztas jutott eszembe. Itt kevesebb ember allt sorba, (mivel kisebb varos). De ami furcsa volt, hogy kozepen latjatok a az inges foszert, o, mikozben tortent az etel osztas, a mikrofonba folyamatosan mondta, hogy minden embernek megvannak a maga nehezsegei, harcai, de sose adjatok fel, ne hagyjon el titeket a remeny, imadkozzatok istenhez. Es ezt olyan meggyozoen mondta, hogy en is elhittem, nem a Blaha aluljaros predikaciokra hasonlitott, dehogy, annal sokkal tobb volt, zene es eladnivalo motyok nelkul is.

A masik egy kiallitas plakatja volt:"Mi a valodi ara a palackozott viznek?"

SAM_0174.JPG

Nekem sok minden eszembe jutott rola, kivancsi vagyok mi a velemenyetek rola, nem errol a ket emberrol volt foto, vagy 10 ilyen foto is tartozott a plakathoz. Azt hiszem lehet kommentelni a blog ala, vagyis anyumnak mar sikerult, ugyhogy varom az otleteket. :)

Jah, elfelejtettem a repcsiut soran keszitett kepeket feltenni. Nem tudtam sokat csinalni, mert elegge haningerem volt, fajt a fejem sokszor, igy az ablakon valo kinezes veszelyesnek bizonyult, 

SAM_0076.JPG

Hmm.. a kep alapjan olyan, mintha eppen akkor repultunk volna at az 5. dimenzioba, kicsit meg is gorbult a ter.. erdekes...  Amugy ez Roma volt, ha valaki netalantan, esetlegesen nem ismerte fel :)

SAM_0080.JPG

Ezt Irak felett kaptuk el, nehol kis falvakat is lattunk a pusztasagban, hegyek kozott.

Ez meg ahhoz a hegyseghez tartozik, oo nem jut eszembe, valami Hi-Him.. jajj hogy is hivjak.. jaah, Himalaya.. :)

SAM_0081.JPG

Elhihetitek milyen rosszul voltam, ha alig tudtam kepeket csinalni rola, de azert megneztem magamnak. Hihetetlen volt latni, el is allt egy ideig a lelegzetem.

Fejlemenyek:

Ma mar megjott az etvagyam, ehesen keltem fel, szeltem is egy nagy szeletet az ingyenes reggeli kenyerbol! Ami inkabb kalacs, vaj es lekvar is van hozza. :) 

Gratulalok a fiuknak a finnek elleni gyozelmukhoz, ugy varjak a tavaszt, mintha az eletuk mulna rajta! Dardai meg nalunk veszelje at a telet, es maradjon tavaszra is :)

Azt is elmondanam, hogy Dec. 4-en kezdodik a noi kezi EB horvat-magyar rendezesben, aki tud, menjen ki mindenkeppen, en is fogk szurkolni nekik!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ujzelandifuti.blog.hu/api/trackback/id/tr206904839

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zarándok62 2014.11.18. 01:29:01

Én is kommenteltem már!
Nem tudom, hogy mi a palackvíz ára, de miért vérzik a szájuk?
Puszi
Apa
süti beállítások módosítása