messzebbre nem is

újzélandifuti

újzélandifuti

Buta felnottek

2015. március 28. - hipszi

Ezen a heten is sok minden tortent velem, elmentem felfedezni a kornyeket!

Mentem mendegeltem a dimbes dombos tajakon es egyszercsak megpillantottam egy varat! Eloszor azt hittem, ez aaaz, megtalaltam a boszorkany varat, hat bementem, hogy megkeressem.

sam_0894.JPG

 

Igazi var, meg zaszlok is vannak rajta! Nagyon izgatott voltam, eloszor nem is akartam bemenni, mert feltem mi lesz, ha meglat a boszorkany, de aztan megis osszeszedtem minden batorsagom, es bekopogtattam a nagy ajton.

Szövegközi kép 2

 

Kopp kopp!  Kopp-koppp-kopp! Nem nyitott senki sem ajtot! A teremburajat, a manoba hat ezt nem hiszem el! -mergelodtem. Most nem tudok bemenni a varba, nem tudom lefenykepzni a boszorkanyokat a tesonmnak. 

De sebaj! Korbejarom en a varat, akkor is megnezem magamnak ezt a hatalmas epitmenyt!

Szövegközi kép 1

Eppen setaltam a var mellett a fak kozott, amikor erre lettem figyelmes.

sam_0896.JPG

 

- Mi lehet ez..? - amultam el. - Van egy cso a jobb oldalon, halvany kek szine van. A jobb oldalon vannak meg pirosas lila bogyok is. Szerinted mik lehetnek azok? 

Szolok! A cso pedig egy csuszda! Ezen a kepen egy hatalmas jatszoter van! :) Nagyon megorultem a felfedezesnek, rogton ki is akartam probalni, kozelebb mentem es keszitettem meg par kepet!

sam_0898.JPG

 

Ezek itt a nagy szoloszemek kozelrol, es itt a csuszda is. De kicsinek bizonyult, ugyhogy nem probaltam ki, nem akartam beszorulni orok eletemre oda! 

 

sam_0897.JPG

 

Itt meg kis labdak vannak, olyanok, amik a Lurdy hazban is vannak! Lehet rajtuk ugralni! Alig varom, hogy amikor majd hazaerek, egyutt elmenjunk jatszoterre ugralni! Ja es persze piknikezni is. :)

Eppen be akartam maszni, amikor hirtelen elobukkant a semmibol egy egy egy egy egy ORIAS!!!

Szövegközi kép 2

 

Nagy keze volt, nagy haja, nagy laba, nagy cipoje! Es nagyon ideges volt, amiert ki akartam probalni a csuszdat. Azt mondta: - Ejjj eredj innen, ez nem a te jatszotered es amugy is kicsiknek van, nem latod, hogy te mar felnott vagy??!! (jogos)

En nagyon megijedtem, mert az orias meg nalam is nagyobb volt, es nagyon csunya szavakat hasznalt! Olyan szavakat, amiket senkinek sem kellene kimondania, mert megserti a masik embert, gyereket, akik szomoruak lesznek emiatt! En is nagyon elszomordtam, amikor meghalottam.

- Na de orias, nem szabad igy beszelni masokkal, most nagyon szomoru lettem miattad! Csak ki akartam probalni a jatszoteret, nem tudtam, hogy nem szabad. - fejtettem ki ellenerzesemet .

- Ne haragudj, nem akartalak megbantani, csak neha buta vagyok es ilyen csunya, rossz szavakat hasznalok.-  mondta megbanoan az orias.

- Jol van nem haragszom, csak igerd meg, hogy nem karomkodsz tobbet, nem hasznalsz csunya szavakat, csak azt, hogy a manoba! - gyozkodtem az oriast.

-Rendben megigerem, soha tobbet nem fogok csunyan beszelni. De ezek a buta felnottek nagyon sokszor csunyan beszelnek. Az utcan, a villamoson, mindenhol! En meg eltanultam toluk - bokte ki a hatalmas orias

- Ha hallod, hogy valaki csunyan beszel, mond meg nekik, hogy nem szabad, mert masok szomoruak lesznek emiatt! 

Hajjhhhh, butak ezek a felnottek! 

Az oriassal kibekultunk, kesobb elmondta, hogy azert van szolo a jatszoteren, mert ebben a varban sok evvel ezelott sok sok finom bor termett (anyuci nabgyon orult volna neki). Most azonban elfogyott a szolo, elfogyott a bor, ezert a boszorkanyok elkoltoztek, uj varat keresnek maguknak, ahol sok sok finom bort tudnak inni. 

Hat ilyen hely ez az Uj-Zeland, remelem Nesszike, te sem hagyod, hogy masok csunyan beszeljenek. A legkozelebbi kalandomat is elmeselem majd. 

Most tavasz van, marcius, tavasz utan nyar jon, utana osz, es en osszel, novemberben mar haza is megyek!

A bejegyzés trackback címe:

https://ujzelandifuti.blog.hu/api/trackback/id/tr77311390

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása