messzebbre nem is

újzélandifuti

újzélandifuti

Nov. 17. 18.00 Tuntetes

2014. november 16. - hipszi

Igaz, eljottem otthonrol, de egyreszt meg csak par napja, masreszrol, ha a szuleim ugy is kivannak, nem fogok lemondani az aktiv kozelet figyeleserol, illetve a tunteteseken valo resztvetelrol. Illetve az utobbirol valamelyest igen.. :)

Nagyon sokan voltunk a legutobbi 4 tuntetesen, ami az internetadobomba robbanasa valtott ki. En ezek elott is voltam tuntin, oktober 23-i alkalmakkor a milla, majd mas szervezetek altal rendezett rendezvenyeken, akkor is, amikor az a varga gyerek azt mondta a parlamentben, hogy a nok szuljenek elobb 4 gyereket, aztan hivatkozzanak a jogaikra, voltam enekelni a Szabadsag -teren, parszor ott voltam tiltakozni a naci szobor ellen, nem tudnam felsorolni most az osszeset. De most mindennel egetobb, hogy jelen legyunk, tomeget kepezzunk, hangosak legyunk, mert most van eselyunk az elmult idoszakot nezve. 

Kicsit elegem is lett az eredmenytelen tuntetesek hatasa miatt. Pont akkor jovok el, amikor kezdenenek beindulni a dolgok.. :)

Ez vagyok en a Kossuth -ternel. Indexes kep, be is kerultem a keptarukba de szuper!

7069557_7b4f5b87298b09dbb5d49f076db3f2da_bpc.jpg

Remelem sokan elmennek megint a tuntetesre, es mindenkirol keszul legalabb egy ilyen gyonyoru kep :)

Erdekes info: Az ujzelandiak, nagyon bunkok az utakon, majdnem ugy, mint Mo-n. Ez elkeseritett. Tok turelmetlenek, nem lassitananak meg veletlenul sem. 

Masodik erdekes info: Sok Ny-Europa fiatalja van a szallason, es jo fejek, de nem annyira udvariasak, mint nalunk, siman beeloznek engem egy ajtoban, vagy barmely szituban, lanyok is, fiuk is.

Harmadik marha erdekes info: Vettem ilyen elore felvagott salit, de olyaqn budos volt mikor kinyitottam.. pedig ugy keszultem ra..

Negyedik erdekes info: Itt ul mellettem egy nemet lany, o is blogot ir epp, mint en, csak o nagyjabaol a vilag osszes tajan volt mar.. az ove izgibb lehet.. :)

En nem tudom kepes lennek e ennyit otthon nelkul eltolteni, abszolut azt erzem, hogy nem, van bennem kalandvagy, de ez ujzeland utan csillapodni fog. :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ujzelandifuti.blog.hu/api/trackback/id/tr756904945

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása