messzebbre nem is

újzélandifuti

újzélandifuti

Visszatertem!! 11 km 9 oras almaszedes utan

2015. április 09. - hipszi

Visszatertem!!

Van melom is, almat szedek vegre valahara. 4 ladanyi almat szedtem egy nap alatt, ami 1600 kilo alma mozgatasat jelenti. Nagyon meno vagyok, a fonokom meg is dicsert, hogy elsore igy nem ment senkinek sem a szedes. Lehet kitanulom, keresek majd valamilyen egyetemen valamilyen almaszedoi szakot :)

Aztan fogtam magam es hazafutottam az elso napomon, 11 km!

A labam meg mindig nem annyira jo, ket es fel hete kezdtem el megint futni. Az elso alkalomkor 20 perc utan kifulladtam. Nem hiszem el, hogy masfel honap kihagyas utan igy ki lehet jonni a formabol. Aztan minden nap noveltem 5-10 perccel a futasaim hosszat. Most 1 ora 20 percnel tartok. A 11 km-t 70 perc alatt futottam le, ami tok jo az egesz napos iszonyat kemeny nap utan. 

Szoval I am back, mindneki rettegjen!!!

 

HOL is vagyok?

Hastings, eszaki szigeten!!!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://ujzelandifuti.blog.hu/api/trackback/id/tr417352390

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása