messzebbre nem is

újzélandifuti

újzélandifuti

Feluton Christchurch es Alexandra kozott.. Timaru-futi

2014. november 20. - hipszi

Sziasztok, Kicsit negkavarodott a sorrend a blogban, tehat a Kicsit szomorkas bejegyzes a friss bejegyzes, ez mar az alexandrai elmenyekrol szol, ez a poszt meg Timarurol szol, ami az elozo allomas volt,  a keleti parton fekszik a Csendes Ocean oldalan, onnan jottem el ide, Alexandraba, ami a Deli sziget kozepen van.

Tehat a stoppolas nem sikerult hol egy 2 oras utat 4 oran at tettunk meg, mert alig akartak felvenni, igy foglaltam szallast Timaruban, ahol osszetalalkoztunk egy nemet fiuval es egy japan lannyal.. 

Futottam is egy kicsit Timaruban, 35 percet, iszonyat szeles voltm dimbes-dombos, es akamerre haladtam, mindig az arcomba fujt a szel. Feltennek egy kepet, ujzelandiak szerint a vilag...

Szerintuk ok a vilag kozepe, erdekes gondolat, hogy a magyarok altal ahitott nyugat az uj zelandiaknak a terkep szerint ez Afrika.. hiszen az van nyugatra.. :)

SAM_0223.JPG

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Igy nez ki Timaruban egy bevasarlo kozpont

SAM_0227.JPG

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Elmentem setalgatni a beach-re, hiszen az orszag keleti partjan vagyok epp, nagyon szep, rendezett park fogadott a part bejaratanal

SAM_0237.JPG

 Kepek kovetkeznek, nem fogok beledumalni, elvezze mindenki. ;)

SAM_0238.JPG

 SAM_0242.JPG

 Mindjart ott vagyunk a homokos tengerparton.. ja szorri,, befogom

SAM_0253.JPG

 Tobb kepet nem merek feltenni, mert felo, hogy lefagy a cucc, https://www.facebook.com/media/set/?set=a.696062557178797.1073741828.691987120919674&type=3

Itt talaltok a blog facebook oldalan kepeket meeg, nezzetek, tenyleg szepek, na nem azert mert en csinaltam, csak haat.. DE! ;)

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ujzelandifuti.blog.hu/api/trackback/id/tr406915389

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása