messzebbre nem is

újzélandifuti

újzélandifuti

Alexandra hullam vasut futi- Maratoni Tav kihirdetes!!

2014. november 27. - hipszi

Talaltam egy tok jo utvonalat, amely bicajosoknak, futoknak lett kialakitva, talan meg kocsival is tudnak menni rajta az emberek.  Nagyon szep volt, mellettem folydogalt egy folyo, nem is folyo volt, olyan nagy volt,hogy mar tonak lehetne nevezni! De a to nem folyik... szoval egy ocean mellett futottam hullamvasut szeru uton, ami jo, mert az a gyengem, felfele es lefele futni. Az egyenes futas meg megy. :)

SAM_0501.JPG

Na jo, innen folyonak latszik, de nem volt mindig ilyen!

Futottam 45 percen keresztul, ami eddig a leghosszabb volt Uj-Zelandon, holnap egy ora 15 percet akarok.

Sajnos nem tudom megnezni, hany kilometert teljesitettem, ezek a kis szakaszok nincsenek rajta a gmap pedomter progijan. Ez igy nem jarja, szoval valahogy kisilabizalom, hogy mennyi km-t futottam, max viszek egy kis 20 centis vonalzot. :)

Karacsonyra teljesiteni szeretnem a 42 egesz valamennyi km-t, tehat a marathont. A csigalassu tempommal, 6 perces kilometerekkel fogok majd futni ( ez a terv), 4 ora 13 perc alatt futom le. Ez a tenyleges terv. Es ahogy eddig minden tervem Uj-Zelandon, ugy ez is ossze fog dolni, valtozni fog, szoval vegyuk ugy, hogy le sem irtam. 

Edzesterv:

- Egyunk minel kevesebbet, nem egeszsegugyi okokbol, hanem mert jo draga a kaja

- A csoki belefer, bar az is jo draga

- Nov.28. Pentek: 13 km lefutasa

- Nov.29. Szombat: 16 km lefutasa

- Nov. 30. Vasarnap: 18 km lefutasa

Hetfon valoszinuleg munka, az elso munkanapomon teljesen ki leszek dogolve, szoval akkor nem futok

Dec. 2. Kedd: munka utan laza 10 km

Dec. 4. Szerda: munka utan laza 10 km, plusz tempo futasok

Dec 5. Pentek: munka utan 5 km tempo futas

Dec 6-7 Szombat- Vasarnap: 20-22 km

Ha valaki nem olvasta volna el a korabbi bejegyzeseket, jelzem, hogy 30 km-ig jutottam el a futasban (szegyellje magat, aki ezt nem tudta!!)

Dec 9: Kedd: munka utan laza 10 km

Dec 10: Szerda: munka utan laza 10 km

Dec. 11. Csutortok: tempofutas 5 km

Dec 13-14: Szombat vasarnap szeretnek 30 km-t lefutni ( na nem a ket nap osszesen 30..)

Dec 15-21, ugyanilyenszeru (???) tervvel keszulok, a hetvegen viszont olyan 38-at jo lenne lenyomni.

Dec 22: Hetfo: 2 nappal maratoni tav elott: 15 km

Dec 24: Szenteste szerda, plusz maraton lefutasa!!

Nincsen semmilyen verseny, magamtol fogom lefutni, a frissito allomasokat nem tudom hogy oldom meg.. 

Es igazabol azt sem tudom, hogy hol fogom lefutni, merre leszek akkor. De le fogom futni, es amilyen jol csak tudom, kozvetitem nektek. Majd magamra kotok egy muholdat.

Kanyarodjunk vissza kicsit az alexandriai futasomhoz, tudjatok, kanyargos, fel- le. Itt van nehany kep

SAM_0503.JPG

Es akkor itt majdnem vege lett az utnak, ketsegbe estem, hogy hogyan fogom tudni folytatni, de aztan meglattam, hogy bal oldalon bazi nagy hely van meg a gyalogosoknak.. :)

SAM_0496.JPG

Szep kep

SAM_0499.JPG

SAM_0504.JPG

Itt majdnem megalltam pisilni

SAM_0500.JPG

Ez a mondat illo befejezese a blognak, olvasgassatok szeretettel. Es ha mar itt vagytok, itt van feszbuk oldala is a blognak:

https://www.facebook.com/pages/Ujzelandi-futi-Blog/691987120919674?fref=ts

A bejegyzés trackback címe:

https://ujzelandifuti.blog.hu/api/trackback/id/tr186936501

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása