messzebbre nem is

újzélandifuti

újzélandifuti

Jut eszembe, miért is?

2014. december 14. - hipszi

Szóval, miért is megyek el, és miért olyan messzire?

Teszik fel a kérdést állandóan. A még Magyarországon történt esetek leírják, hogy miért is (részben). Ezek az esetek megkönnyítették nekem az elmenetelt. Nézzük azt, hogy a boltban ha beelőzök egy pasast, az fenyegetőzik, mondta, hogy hívjam ki a rendőrséget, majd meglepődöm, ha meglátom az igazolványát..

De több ilyen volt, máskor egy néni ordított rám, hogy te szemétláda, minek állsz a busz ajtaja előtt, mert ő le akar szállni. A busz még ment és tömve volt utasokkal, ezért álltunk az ajtóbab, 7-es busz mindenkinek megvan, ugye. Annyira csodálkoztam, köpni nyelni nem tudtam. 

A legrosszabb, amitől féltem,hogy én is ilyen agresszív majom leszek, aki nem bírja kivárni, hogy a pasas eljusson a pénztárig, ráadásul még "meg is löki" a kosarával, én is egyre idegesebb lettem, rám nyomja a bélyegét a többi ember. Én sem leszek jobb. Ezért kellett elmenni. 

ütős kép.jpg

Mert ezeknek az embereknek, rohadtul elegük van, hogy szar az életük, minden szar körülöttük, az emberek szarok. De gyávák, hogy elmenjenek egy tüntetésre, felemeljék a szavuk, kiálljanak magukért. Ráadásul visszahúzzák azokat is, akik próbálnak tenni valamit, idiótának állítják be őket, szégyenérzetet akarnak kelteni bennük. Nagyon ingerlékenyek az emberek az utcán, én is kezdtem az lenni. Belekötnek abba, akiken látják, hogy gyengébb náluk. Nem akarom magam különbnek állítani be, viszont nem tudnám elképzelni magamról, hogy ártsak valakinek, zaklassam, beléjük kössek, ezeknek csupán elszenvedője voltam.

Kitérnék a férfiak felém irányuló vegzálására is, mely jobban jelen van az életemben. Nem tudtam elmenni úgy futni, ha póló van rajtam, ha pántos felső van rajtam, ha MELEGÍTŐFELSŐ van rajtam, hogy ne füttyögtek volna utánam legalább egyszer. Ha ki mertem öltözni egy buliba (inkább nem), ugyanez van durvább változatokban! Nehéz ezt elviselni, mert a társadalom azt TANÍTJA HOGY NEKÜNK NŐKNEK EL KELL EZT VISELNI. NEM, NEM KELL!!!

Nem mi vagyunk a hibásak, nem kell eltűrni, ez nem egy férfi ösztönös tulajdonsága, a férfiak megteszik, mert megtehetik, mert engedik neki és ezzel eltorzul az ítélőképességük. Viszont kikérem magamnak, hogy a társadalom ezt férfi tulajdonságnak tekinti, hogy a férfiak már csak ilyenek mert nem! NAGYON SOKAN RENDES, TISZTESSÉGES EMBEREK, akik nem tennének ilyet, de egyre növekszik azon férfiak száma, akik megerőszakolnak, megvernek nőket, vegzálnak nőket EZT BE KELL LÁTNI,  NEVESÍTENI KELL A PROBLÉMÁT, a férfiaknak és a NŐKNEK is ki kell állni a hímsovinizmus ellen, akiknek képviselői NŐK IS LEHETNEK!!

A nőknek kevesebb hely jut úgy konkrétan mindenhol, így próbálják kigolyózni a másikat, mert tudják, hogy csak nőt van esélyük legyőzni, férfit nem.

Ők összezárnak egymás közt. Ez nem a híres, a már milliószor regényekbe, novellákba, eposzokba foglalt hőn szeretett férfi becsület miatt van. Nem egymásért fognak össze, hanem valakik ellen, méghozzá a csajok ellen az ilyen esetekben. Náluk van az erő, velük van a társadalom, megtehetik.

Azt akarom, hogy a nők próbáljanak meg kiállni magukért, hogy ha ilyen vegzálás éri őket, mint ahogy én teszem. Ez viszont nagyon nehéz, mert buszon, utcán, barátok között sem igen fog kiállni értük jóllehet senki. Szóval ez már nem a nők ügye. Azt akarom, hogy nők és a férfiak hagyják abba a nők gyengítését, ugyanis semmivel sem kevesebbek a nők, mint a férfiak, vagy ha úgy tetszik, ugyanolyan romlottak, gyengék, gyávák, mint a férfiak. Tényleg nincsen különbség.

Tudom, hogy mélyen magukban tudják, hogy ez az igazság és azt is belátják, hogy nincs irányomban gyűlölet.

Erről beszélek. https://www.youtube.com/watch?v=b1XGPvbWn0A

10 óra alatt 100-an szóltak be ennek a nőnek.

Elég volt a tagadásból!

A bejegyzés trackback címe:

https://ujzelandifuti.blog.hu/api/trackback/id/tr856844417

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása