messzebbre nem is

újzélandifuti

újzélandifuti

2,866 km....

2014. október 19. - hipszi

Igen, azt hiszem, úgy a jó, ha a kudarcokról is írok...Itthon vagyok vidéken, gondoltam, elfutok mamámékhoz, 3,6km-re laknak, én kibővítettem 10km-re az útvonalat, gondolván, azt még fél lábbal is... és igen, 2,866 km-ig jutottam. Hozzátartozik a dologhoz, hogy eléggé meghűltem, ezért már 4 napja nem futottam, plusz, a hangszálaimon több grammnyi dzsuva keletkezett reggelre, és rosszul voltam. Annyira felidegesítettem magam, hogy rosszul vagyok futás közben, hogy szétestem fejben és bumm, megálltam. Kicsit öklendeztem és gyaloglásra váltottam. Úgy vélem, ha fejben ott lettem volna és lett volna elég akaraterőm, akkor tudtam volna futni, hisz az első félmaratonomat is úgy teljesítettem, hogy előző este jött meg, a menstruáció összes áldásával, prémium csomagként, na az tényleg király volt.. Ja, mi  a családban négyen vagyunk csajok, így olyanról, hogy menstruáció miden gond nélkül beszélek, szori van, ha valakit zavar.

Az az említett 4 nap sem úgy telt el, mintha egy rendszeres futó edzésmentes négy napja lett volna... Iszonyat édesszájú vagyok, ezért tömtem magamba a csokikat. A súlyom miatt nem aggódom, mert a futástól minden plusz gramm, kiló lejön, de vigyázni kell, mert az a sok cukor és zsír és undormányság ráragad mindenemre, az akaraterőmre is.. Étkezésemben is ismét változtatnom kell, és fogok is!

Mindenképpen el akartam jutni mamámhoz, mert várt rám a fini ebéd, amit el kellett hoznom a család többi tagjának, azt hála istennek, már kocsival tettem meg. Szóval, itt vagyok, és majd estére rendbe jön a kudarc vájta gennyes, fájó seb, ami megszégyenített, földbe tiport, kicsinált, megölt, kinyírt, megölt, kinyírt meg meg megggnyíírtt!! Amúgy nem vagyok az a fajta, aki ráveszi a szívére a .... de, az a fajta vagyok, deeee ahogy ezeket a sorokat leírom, kicsit már jobb. Tudom, hogy már képes vagyok lefutni 30 km-t, meglesz a maraton is karácsonyra! 

Szóval gány dolog ez a dilidolidolog, edzőt kellene találnom, de mindjárt elmegyek Új-Zélandra, és erre a kevés időre már minek, és nem tudom, hogy ott fogok-e tudni találni, de úgy érzem, hogy rohamléptekben tudnék fejlődni szakértő keze alatt.

Búcsúzom egy képpel, ami pár perce készült rólam :(

letöltés.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://ujzelandifuti.blog.hu/api/trackback/id/tr726807459

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása