messzebbre nem is

újzélandifuti

újzélandifuti

Christchurch tura 2. felvonas kepekkel! :)

2014. november 15. - hipszi

Nos, eszre sem vettem, es leegett az orrocskam. :( Ma is turaztam vagy 5 orat. csinaltam sok kepet, hogy legyen mit neznetek!

Kepzeljetek, talaltam kocsit, jo aron is volt, tesztvezettem is, de ugy ereztem, meg nem jott el az ideje, hogy autot vezessek itt, minden mas, ugyhogy nem vettem meg :( Ujra kell gondolni a tervet, itt a hostelben szinte az osszes turista stoppol vagy stoppolt. Itt egy nemet lany, mar 7 honapja van itt, eddig stoppolt, most akar venni kocsit, de most nyaron (december ugye... :) ) nagyon felemelkednek az arak.

Kicsit csalodaskent eltem meg, hogy nem vettem meg, letertem a tervemrol, de szerintem errol szol ez az egesz turistaskodas.. Igy stoppolni fogok egy masik lannyal egyetemben fogunk Hetfon delben elindulni, autoval 4 oras az ut, remelem stoppolva 6 oran belul ott vagyunk :)

Anya, ne aggodj, itt tenyleg mindenki stoppol! Meg a lanyok is, egyedul is!

Nem mentem el futni, mert surgosen kellett szallast talalni a helyen, ahova menni fogok (Alexandra), telefonalghattam ide-oda, neha alig ertettem mit mondanak, eloben is nehez kibogozni, hat meg telefonban. Az angoltudasom egy kicsit a kozepfok felett van, eleg nehez igy is megerteni.

Na hol is jartam ma, hat a belvarosban foleg, de jartam a nagy dimbes dombos hegyen is, amit mar reg kineztem magamnak
SAM_0084.JPG

Minel tobbet mentunk, eskuszom, annal jobban tavolodott a hegy..

SAM_0101.JPG

 

Az utak amugy tok jok, minden jol fel van festve. Mendegeltunk tovabb (jott velem egy masik lany is), talaltunk egy kis fajin ilyet:

SAM_0116.JPG

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jo kis hely, kikapcsolodhatnak a gyerekek, sportolhatnak, kitorhetik a nyakukat is akar.. de sebaj, mert a kovetkezot lattuk par meterrel arreb, amit a legjobb baratnemnek is kuldok:

SAM_0124.JPG

O mentotiszt, es valami perverz dolog miatt vonzodik a mentoautokhoz, foleg ha villognak, nii nooznak.

Talaltam egy ilyet is, kicsit nem tudtam mire velni, de aztan megszoktam a latvanyt

SAM_0119.JPG

Jee, az ujzelandi bacsik mar tudjak, hogy nem szabad verni, molesztalni a noket:

SAM_0103.JPG

Par utcakep: Tok mas, mint Mo-n, mint pesten

SAM_0088.JPG

SAM_0107.JPG

Ilyenek a kozlekedesi lampak a gyalogosoknak: Tudni kell, hogy 5 masodpercig sem tart a zold, aztan villogo pirosra valt, az megy meg tiz masodpercig, es vagy atersz vagy nem.. :) Amugy a vezetok elegge latinosan vezetnek, neha dudalnak is, neha majdnem elutnek is,, vigyazni kell.

SAM_0109.JPG

 

SAM_0125.JPG

 

Ezt kuldenem nagyobbik hugomnak, a hangsuly a D betus szon van... :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ezt noverkemnek kuldenem, tok meno, hogy liszterzekeny fesztivalokat tartanak

SAM_0135.JPG

A foldrenges utan fogtak egy csomosok kontenert, es rendeztek belole epuleteket. Gondolom hozta Azsiabol a sok cuccot, de visszafele jaratban nem lehetett bele mit tenni, ezert maradt itt az ures konti, otletes!

SAM_0117.JPG

Nagyon sok nyoma van a a foldrengesnek, rengeteg, egy csomo epuletet nem tudtak meg ujja epiteni, az egesz belvaros romokban volt 2011-ben.

SAM_0100.JPG

SAM_0122.JPG

SAM_0120.JPG

SAM_0105.JPG

Eleg magasan volt az a hegy, olyan volt, mintha Budan lettem volna :)

SAM_0129.JPG

Itt a bacsi jogazik, de mikozben mozog, a tarsai szerintem probaljak leguritani a lejton. Nem szep... :) Ja, amugy a taj is jo

SAM_0131.JPG

SAM_0128.JPG

A bacsi megmenekult!

SAM_0132.JPG

SAM_0130.JPG

Aztan setalgattunk a belvarosban, talaltam egy Anker-kozhoz hasonlo  ^elit^ helyet, a romok kozott

SAM_0145.JPG

Latjatok az epitkezest?

SAM_0143.JPG

SAM_0144.JPG

Ez vicces, hat lefotoztam

SAM_0134.JPG

 

Tok jo, itt a szomszedsag is osszefog, hogy megorizzek  kornyekuk biztonsagatSAM_0127.JPG

 

Anyukamnak kuldenem, puszillak:))SAM_0141.JPG

Ezt meg apukamnak kuldenem, puszi nektek!

SAM_0090.JPG

 

Talaltunk egy ilyet is, nem tudjuk mi ez...SAM_0136.JPG

....de azert beleultem

SAM_0137.JPG

Par epulet, eleg szomoruSAM_0169.JPG

 

Az europaibb epuleteket probaltam lekapniSAM_0170.JPG

 

Ez a muzeumnak a bejarata, de hogy melyiknek.. hat, valami novenyek, meg botanika van bennuk, ilyeneket lehet benne megnezni, sajnos zarva voltSAM_0149.JPG

 

Ez a legszomorubb kep, ilyen volt, ilyen lett :(SAM_0111.JPG

Aztan elmentunk setalni parkba is, Rozsa kert! eskuvoket is szerveznek itt!SAM_0160.JPG

SAM_0159.JPG

A sarga rozsakat kuldenem Jokainak

SAM_0157.JPG

SAM_0156.JPG

 

Itt egy Zagyva es egy madar.SAM_0161.JPG

 

Ez egy fa, nagyon magas, de ha megforditod a kepernyot, akkor nem lesz eldoltve a kep 

SAM_0166.JPGSAM_0172.JPG

A szallasrol ket kep

SAM_0171.JPG

Ezek tortentek ma velem, tok sokat szenvedtem, mig feltoltottem, szoval mindenki lajkolja, ajanlja, ossza! Koszi

Megint van valami parti a hostelben, egy csomo fiatal tobb honapja lakik itt, ok egymasnak a csalad, valakinek szulinapja van, 3 embernek is. Probaltam vegyulni, jatszottak valami ivos labdazos jatekot, beszelgettem par emberrel, most meg megyek furodni, mert meg mindig faradekony vagyok az ut miatt. 2. teljes napom itt :) Mama/papa puszillak!

A bejegyzés trackback címe:

https://ujzelandifuti.blog.hu/api/trackback/id/tr566898623

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zarándok62 2014.11.15. 22:06:14

Ez nagyon jó kis írás volt Évuskám. Puszilunk. Vigyázz magadra! Apa

idesanya 2014.11.15. 22:06:47

Köszönöm a képet DrágaKincsem! Semmi gond a stoppolással :-o

hipszi 2014.11.15. 22:13:11

Igen anyam, sikerult, puszillak titeket!

idesanya 2014.11.16. 01:21:39

@hipszi: Mester Árpi 50 éves ma, szerenádoztunk neki, most értem haza, senki nincs itthon, Zizi még próbán van. Szép napod legyen!

hipszi 2014.11.16. 01:24:36

De jo, de ezeket ne publikus oldalon beszeljuk meg, hanem majd pl feszen. puszii! Puszilim papamama-t is
süti beállítások módosítása