messzebbre nem is

újzélandifuti

újzélandifuti

Alexandrában vagyok

2014. november 25. - hipszi

Hello mindenki, itt vagyok Alexandraban, már majdnem négy napja! A varos maga uncsi, a tájkép viszont gyönyörű, nincsenek szavak rá. Még nem mertem teljesen felfedezni, az első 2 nap csak munka után kajtattunk. Alexandra, Clyde, Cromwell, ez a három város közel vannak egymáshoz, ahol egy csomó gyümölcsös helyezkedik el, illetve szőlős. Szőlő, tudod, kis bogyók, amiből a bor készül. Ekezetek nelkul nehez.. (Nem lesz nehéz, mert Apuci ékezeteket is rakott bele:) J Tehát meglátogattunk 25-30 helyet és mindenhol visszautasítást kaptunk. Nagyon csalódott voltam, ugyanis a biztos munka reményében jöttem ebbe a varosba, de kivételesen rossz volt az időjárás télen, tavasszal, sok gyümölcs kárba ment, az egész szezon csúszik, illetve rövidebb lesz. Nem tudom mennyiben fogja ez a terveimet befolyasolni. Egy fél évet azért maradni szeretnek, de csak lehet, ha elég pénzt keresek.

Tegnap viszont kaptunk egy szuper hírt, kaptunk melót, 3 vagy 4 hétig fog tartani, és jellemzően nem abban a 3 varosban talált ránk a munka, hanem egy negyedikben, Roxburgh-nak hívják. Kiraaaaaaaaaly! Vettünk sört, buliztunk is, a sör nagyon drága! Érdemes józanul megtanulni bulizni, ami nekem megy, bármilyen állapotban vagyok, úgy tancolok, mint egy pingvin. Majd megmutatom, ha hazaertem. J

Elmentem addig túrázni egy kicsit, csináltam pár szuper képet.

kép1.jpg

Régi híd- ij híd. 1800-as években állítottak fel, aztán lebombáztak 1958. Ígerem, lesz egy poszt Uj-Zeland törtenelmerol, de amíg ilyen gyér netem van, nem tudom összeallitani, és sajnos nem az anyatejjel szívtam magamba ezeket az infókat J

Fogtam magam, és leültem egy ott található padra, és mivel nem sokszor jutok géphez, vettem egy füzetet, ahova leírom a posztokat, vázlatot.  J

kép2.jpg

Közép Otago államban vagyunk, nagyon sok folyó és gyönyörű tó van, itt is van egy tó, egy folyó. Próbáltam lemenni a partjára, ilyen meredek volt!!!

kép3.jpg

Megérte lemenni abban a reményben, hogy latom majd a túloldalon lévő hegyeket….

kép4.jpg

kép5.jpg

Felmásztam a fara, hátha így jobban latok valamit..

kép6.jpg

kép7.jpg

kep8.jpg

Uncsi élete lehet ennek a padnak, minden nap csak ezt látja. 

kep9.jpg

 kép10.jpg

 kép11.jpgkép10.jpgkep13.jpg

Tesom mondta, hogy csináljak néha szelfiket is 

kép14.jpg

kép15.jpg

kép16.jpg

Ezekkel a képekkel fejezem be, azért tök szépek, mindenképpen megdicsérem magam, tök ügyes vagyok!

A bejegyzés trackback címe:

https://ujzelandifuti.blog.hu/api/trackback/id/tr746930445

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása