messzebbre nem is

újzélandifuti

újzélandifuti

Wanaka kepek

2014. december 04. - hipszi

Most eppen egy vietnami par es egy indiai bacsi nezegeti a telefonomat, valamit akarnak vele csinalni, csak nem ertettem, a bacsi eleg eros akcentussal beszel..

Most elmagyarazta, mit keresett, de ezt meg azert nem ertettem, mert nem ertek kocka- nyelven..

Erdekes helyzetekbe kerulok, ma is majdnem lepotyogtam a farol. Elkezdett nagyon esni az eso, ilyenkor a letrak csuszosak, ezert abba kellett hagynunk a munkat, visszajottunk a hostelbe. Ami rossz, mert igy nem kapunk manit, csak 3 es fel orat dolgoztunk.. :(

Csinalni akartam egy kis videot, ahogyan dolgozom, mert nagyon vicces. De nem tudtam mer nagyon esett. Nem en, hanem az eso.

Mit is akartam,.. jah, Wanaka. Wanaka Queenstown mellett van, olyan 70 km-re. Ott toltottunk egy ejszakat. Nagyon fajin kis varos, nagyon kicsi, mint az uj zelandi varosok. 

sam_0545.JPG

70 dollalert lehet hajokazni a tavon. Lake Wanaka nevre hallgat a viztomeg, es visszajovok ide hajokazni, egesz biztos. Talaltunk egy kis hegyecsket, amit meg is masztunk, Mt Iron volt a neve. A maszas folyamatat nezhetitek a kepen

sam_0517.JPG

 

sam_0523.JPG

sam_0525.JPG

sam_0532.JPG

Szerintem nagyon szepek, most kaptam egy infot egy sved-argentinsractol, hogy itt van a kozelben az a hely, ahol a Gyuruk urat forgattak. Nem mintha nagy rajongoja lennek a filmnek, de akkor is elmegyek oda! Meg teszek ide par kepet.

sam_0547.JPGsam_0536.JPG

Tavozom most a blogirok sorabol, tobb kepek itt talaltok, szerintem nezzetek meg, en most neztem meg megint ujra es majdnem olyan erzes a kepeket nezegetni, mintha ismet ott lennek

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.704358446349208.1073741830.691987120919674&type=3&uploaded=45

A bejegyzés trackback címe:

https://ujzelandifuti.blog.hu/api/trackback/id/tr596955933

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása