messzebbre nem is

újzélandifuti

újzélandifuti

Turazasok, futasok

2014. december 07. - hipszi

Sajnos rossz volt az idojaras szombaton, es nem tudtunk dolgozni.. Szerintem a tulajdonos tulsagosan is ved minket, mert ha leesik egy kis eso, nem enged dolgozni. Nehogy megcsusszunk a letran. 

Bar nem hinnem.. Lehet rossz a fanak, ha nedves es tepkedjuk le rola a kis almakat. Igy csak 35.5 orat dolgoztam a heten14.25 dollaros brutto oraberrel. Ami nem jo.

De, igy el tudtunk menni turazni, el tudtam menni futni szombaton! Lenyomtam 11 km-t 63 perc alatt. erdekes, itt barmelyik iranyba mesz, MINDIG AZ ARCODBA FUJ A SZEL!

Ma, vasarnap is turaztunk a csapattal, most ertem csak vissza.

De elobb a szombat. Ket nemet, ket hongkongi, egy del koreai, csilei es en vagtunk neki a turazasnak, Comissioners track-nek nevezik. Tudni kell, hogy egy egykori aranybanya teruleten elek most, Otago allam. Amikor meg a munkakereses fazisaban voltam, azt hittem, hogy konnyebb lesz aranyat talalni itt, mint munkat.

Na de hogy a track csak 45 percig tartott, nem voltak magas emelkedok, kellemesen lehetett haladni rajta

sam_0586.JPGsam_0587.JPG

Fajin is duzzaszto gat, raadasul a viz energiajat is ki tudja nyerni. Nem tudom minek foglalkoznak ilyen regimodi technikakkal, ugy latszik, hat nem tudjak, hogy a jovo az atomenergiaban van??  Szegeny ujzelandiak, nekik nincsen Paksuk bibibbii

A tura elott futottam egy 11-est, de meg maradt energiam a turara, ami tok jo volt :)

De amit ma, vasarnap tettunk meg, na az durva volt..

Bullock track-nek hivjak, es 2 oran keresztul nem tettunk mast, csak felfele gyalogoltunk.. 8 km-t egeszen pontosan, a lefele ut 40 perc volt. 

sam_0591.JPG

Ez meg csak az elso ot perc, de mar mindenki ki volt faradva :)) Kiveve en! Felmentunk a felhok koze, aztan a felhok fole, esku nem hasznaltunk semmilyen koko-t.Azt hiszem kicsit le is barnultam.

sam_0596.JPG

Sajnos nem tudtam sok kepet csinalni, mert csak felhocsomok latszodtak volna. A hegyeken mindig terelgetik a baranykakat, meg a tehenkeket, ezert tele volt az ut kecskesz*rral. Jah igen, kecskek is voltak, mondjuk nem tudom az allatokat a s--*uk alapjan megitelni. A tehenet biztosan, mert annak korong alakja van, olyan otthon is van. A barany bogyokat kakil, ugye milyen jo, hogy rakattintottatok erre a posztra??

sam_0599.JPG

Ez mar a top, ket oras szenvedes utan felmasztunk az osszes sziklara es szelfiztunk, az egyik lany hozott magaval szelfibotot.. :)

Ez a video mar a lemenetelrol szol, a maszasrol nem akartam, mert hallatszodott volna, ahogyan kikopom a tudomet 

Na, megprobaltam beagyazni a videot, hat nem sikerult. A video linkjet keri, vagy valami embed kodot.. De en a fotogepemrol akarom beilleszteni, olyan nagy keres ez?

sam_0601.JPG

Van egy otletem, ha gyorsan gorgetitek a kepeket, az olyan, mintha egy kis video lenne.. Hajra hozza! Gondoljatok hozza azt is, hogy sipitva kapkodom a levegot.

Van par kerdesem, mar eleg regen voltam otthon, nem vagyok kepben a dolgokrol.

Ki esett ki az x faktorbol

Hanyadik reszenel jar a Baratok kozt, Miki es Nori osszejottek??

A valovilag tenyleg olyan aljadek?

Ha otthon lennek nem erdekelne, x faktor valogatason kivul nem nezek mast. Tenyleg nem. Csak doksifilmeket. Tudom, hogy mindenki ezt mondja, de en tenyleg csak ilyeneket nezek.  A TLC-n van egy par jo sorozat, kedvencem a tortakiraly, de most mennem kell pizzapartira, van itt ket olasz csavo, akik pizzat fognak sutni, bye bye!!! Nem olvasom el ujraa blogot, tehat bocsesz ha valamit J igy irtam LY helyett es ilyenek, nagyon faradt vagyok :(

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ujzelandifuti.blog.hu/api/trackback/id/tr366963387

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása