messzebbre nem is

újzélandifuti

újzélandifuti

Mindenkinek en vagyok itt az elso..

2014. december 21. - hipszi

A hostelben Roxburgban 100 ember fer el, most 80-an vagyunk, ami azt jelenti, hogy a konyhaban melo utan este 10ig nincs egy talpalatnyi hely sem. 80 szazalekuk kinai (nem talalom a szazalek jelet), 10 nagyjabaol nemet, a tobbi meg mas. De en vagyok az egyetlen egy magyar!! Igy hat mindeni megjegyzi, hogy en vagyok az elso magyar az eleteben. Jo kulonlegesnek lenni, jobb, mint nemetnek vagy kinainak. Ok sokszor egy csoportot alkotnak, nemetul, kinaiul beszelnek, massal annyira nem baratkoznak, de termeszetesen akad jo par kivetel, veluk joban vagyok. Csak azt arulja mar el valaki, hogy akkor minek vannak itt, ha csak a sajat nyelvukon beszelnek? 

Van itt egy szlovak srac is, o szokott szivatni, szlovak-magyar ellentettel, en meg azzal szoktam visszavagni, hogy na de te is magyar vagy, tartsunk ossze... :) Ez csak vicc, bar o szerintem komolyan veszi. Mindig o kezdi.

Ma vasarnap van, este 8 korul. Eva  fel napot tartok, par oraja erkeztem meg munkabol, ezen a heten minden nap dolgoztam legalabb hat, legfeljebb 10 orat.. Eva nap azt jelenti, hogy nem csinalok semmit, irom a blogom, es megprobalok kicsit egyedul lenni, ami lehetetlen, mert mindig elkezd velem valaki beszelgetni, a szobamban, konyhaban akarhol. Nagyon aranyosak, szeretem oket, de mar egy honapja es egy hete itt vagyok es azota nem voltam egyedul, kicsit hianyzik. Probalom felvenni a ne szolj hozzam arcot, amit Budapesten mindenki visel, es amit ott tanultam, de itt nem ertik.. :)

Kicsit az arakrol..SOKKK!

Ha minden nap tudnek dolgozni a heten (5 napot) (ami lehetetlen, mert az uj zelandiak mar nagyon regen lattak ilyen esos, rossz nyarat) akkor egy het alatt mekeresnem azt, amit palyakezdokent Mo-n egy honap alatt.. Uj zelandon minimum berert dolgozom.. Mo-n nem a minimumert dolgoztam. A fizetesek negyszer annyiak, az arak ketszer annyiak itt, mint otthon.. Itt meg lehet elni a minimum fizubol.

Par osszehasonlitas,a legfontosabbal kezdem, Head and Shoulders sampon 12.5 dollar, egy dollar 200 FT. 2500 forintba kerul. Ugy gondolom, Mo-n ez pont a fele..1.JPG

 

Ezt a ruhat nem ertem, de spongyabob, ezert lefotoztam. Talan kezes labas felnotteknek...?

2.JPG

5000 forint, ha valaki keri, annak megveszem es hazaviszem.. :)

Ujjatlan nyari ruhak, 5000 fortintert, haaat..

3.JPG

 

Telefon, nem kartyafuggetlen, 90*200 egyenlo 18.000 forit, haat.. nem tudom ez jo-e, nem vagyok kocka

4.JPG

 

Lap top, 100 ezer penz, szerintem nem dragabbak a mo-i araknal..

5.JPGVannak neha learazasok edessegek teren, eletem legszebb fotoja lett, 200 ft egy mars szelet, vagy twix, vagy snickers!! (otthon olcsobb, tudom)

6.JPG

7.JPGVan itt egy gyorskaja, csrike pite szeru, ami at eszta belsejeben van, az eleg undorito folyos husos valami, 6 darab kerul 6 dollarba, ami viszont jo lenne, kar, hogy undi.

100 grammos felvagottak 3 es 4 dolcsi kozott mozognak.. 800 ft.. kicsit sok.. Egy 2 literes tej 1000 forint, a legolcsobb vaj 400 ft. Keszitek szebb kepeket majd az elelmiszerekrol, ezeket a telomrol nyomtam. Elnezest kerek a gepelesi hibakert, nagyon lassu minden, nagyon sok idomet elveszi a poszt irasa es olyan faradt vagyok, hogy nem birok ebren maradni, szerintem nyomok egy szunyat. :)

Jah, es majdnem minden nap lenyomok 8-11 km-t melo utan (9 oras fizikai). Szeretem lefutni nagyon a maratont!!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ujzelandifuti.blog.hu/api/trackback/id/tr157001179

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása