messzebbre nem is

újzélandifuti

újzélandifuti

25,8 km!!

2014. október 10. - hipszi

Ezeket a posztokat legfőképpen kezdő futóknak ajánlom, akik kíváncsiak, hogy mit és hogyan ne csináljanak, tanuljanak az én hibáimból. :)

Tehát pamparampammm teljesítettem életem eddigi legnagyobb távját, 25,8 km-t a Margit-hídtól egészen a Megyeri-hídig. Egy kedves barátom is elkísért, bicajjal tekert mellettem, közben etetett, itatott, büfiztetett, szóval exklúzív ellátásban volt részem! Tök jó érzés volt, hogy nem nekem kellett  cipelni a vizet, pulcsit, kaját, hanem egy saját taxi szolgált ki. És mióta eldöntöttem, hogy én márpedig felfutok a Gellért-hegy-re, azóta jobban bírom az iramot, 2 óra 44 perc alatt lefutottam a távot, 6,35 perces kilométerekkel, ami nálam már nagyon jónak számít. Gondolom, nem kell ismét kiemelnem, hogy kezdő futó vagyok, aki most kezd ráérezni az ízére.  

Amikor elkezdtem futni januárban, akkor néha azt éreztem, hogy igazából néha gyorsabban haladok gyalog, mint futva.. De most már lassan kezdek kikupálódni, ami szuper! 

Kedden kezdtem el a Gellért-hegyi edzést, olyan 100 métert tudtam felfelé haladni, utána sipákolva, lihegve leltem halálom. Nem tudom, a 7-es buszról elég magasnak tűnik ez a hegy, szerintem rá kell még gyúrnom egy kicsit..

Mit ne csinálj: Ha elkezdesz futni, kezd el magad trenírózni emelkedőkre is, ne csak tökéletes vízszintesben fuss. Később, ha elkezdesz járni versenyekre, a combizmaid, szíved hálás lesz érte. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://ujzelandifuti.blog.hu/api/trackback/id/tr186778817

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása