messzebbre nem is

újzélandifuti

újzélandifuti

nem ugy van az... stoppolas

2014. november 19. - hipszi

Hetfon reggel beszelgettem egy kedves nenivel a szallason, mondta, hogy a kuzinjanak a ferje magyar, Christchurch-ben elnek, megadta  a szamukat. :) Kar, pont akkor indultam el onnan. Az ovet is megadta, mondta, hogy ha Aucklandben jarok, keressem fel :)

Eletben vagyok! Tegnap, azaz hetfon reggel elindultam eletem elso stoppolasara. A tarsamnak voltak kis kartontablai, amire rairhattuk a desztinaciot. Alexandra. Keson tudtunk nekilatni a stoppolasnak, mert  ket orat szenvedtunk a kiwibankban! Fel1kor kezdtuk el, egy 4 oras utat kellett volna megtennunk. Ehhez kepest most Timaruban vagyunk.. Mutatom mennyit haladtunk.

image.png

 

Christchurch-nel megkerestuk a fo utcat, ami ravezet az 1-es foutra, ahonnan majdnem vegig egyenesen kell menni. Szepen odaalltunk, felmutattuk a huvelykujjunkat es a tablat, aztan valami furcsa volt, nem alltak meg, raadasul nevettek rajtunk.. Rossz oldalra alltunk.. :) 10 perc utan atalltunk a masik oldalra, fel ora, 45 perc, semmi... Majdnem megszegyenulve kellett visszabattyognunk a hostelbe, ahonnan nagy vaganyan kicsekkoltunk.. Tenyleg, mar feladtam volna, le is eresztettem a tablat, amire nem a vegallomas volt irva, hanem egy kozelebbi koztes varos, amikor egy emberke jott, hogy o is oda megy horgaszni, igy elvitt minket Hernby-be. Gorog uj-zelandi volt, aranyos volt, de nem vitt minket sokaig. Ott is bealltunk a megfelelo iranyba, Hernby-ben mar azt irtuk a tablara, hogy Timaru, az ugyanis a legkozelebbi nagy varos...

Fel ora- 50 perc, senki... Megint ketsegbees szelere kerultem, hol fogunk aludni, legalabb ha Chr-ben lennenk, visszamehetnenk a regi szallasra, de igy.. Es megint az utolso pillanatban jott egy festo-mazolo pasas, aki mondta, hogy Ashburton-ig elvisz minket, ami nem Timaru, de elmentunk vele. Megerkeztunk, ugy voltam akkor mar vele, hogy Timaruig jussunk el, ott foglalok majd egy szallast egy ejszakara, masnap folytatni fogjuk a stoppolast.

Ashburtonig elvitt, lerakott. Megint soppolni kezdtunk, amikor a festekes ember odajott hozzank, hogy az anyja pont Timaru elotti faluig megy, felvesz minket. JAjdejoo!

Beultunk, Thank you thank you, es ugy megszant minket, hogy elvitt egeszen Timaruig a szallasig, amit a kocsiban foglaltam egy ejszakara menet kozben! Innen is koszi neki! 

Fel 5 fele halalfaradtan megerkeztunk, itt osszeismerkedtunk egy ujzelandi, nemet fiuval, hollnd, japan lannyal. Kiderult, hogy a nemet fiu is a mi varosunk fele tart! Alexandraba, raadasul kocsija is van! Jeeee! Igy holnap, azaz szerda reggel indulunk Alexandraba, ahol mar foglaltunk szallast. Este tortat sutottunk, elmentunk megnezni az ejszakai pingvineket (poszt kesobb), majd hazaerve bedoltem az agyba. Aludtam is volna, ha a ket ujzelandi lany a szobaban nem horkolt volna ugy, mint egy malac! Az elozo szallason egyfolytaban buliztak, ordibaltak ejjel, az nem zavart, de ez a fajta horkolas... Ugyhogy elnezest kerek a fiuktol, azt hittem, cask ok tudnak igy horkolni, tevedtem..

Ma beszeltem e japan lannyal, es ot is erdekli Alexandra, azt mondta, ott vannak lehetosegek, ugyhogy egy nap mulva o is jon utanunk. :) Igy mar negyen megyunk oda.

IDE:

image (1).png

 

Mire felkeltek, ez a poszt mar ott fog varni Titeket a gepen, facebook oldal itt:

https://www.facebook.com/pages/Ujzelandi-futi-Blog/691987120919674?fref=ts

 

UI: Timaru nagyon szep varos, szep kepeket is csinaltam :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ujzelandifuti.blog.hu/api/trackback/id/tr856915351

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zarándok62 2014.11.21. 03:35:20

Kislányom, ha ezt tudom, akkor itthon gyakoroltuk volna a stoppolást. :)
süti beállítások módosítása